Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Γι'αγάπη ούτε λόγος.-


Να ήθελες να μείνεις εδώ ήθελα. Να μου πείς 'Δεν σου κάνω το ξέρω αλλά θα το παλέψω γιατί γουστάρω, γιατί το θέλω μου ξεπερνάει τους φόβους μου'. Αντ'αυτού επέλεξες να μου πείς 'Μόνο σεξ μπορώ αν θέλεις' , το 'Φοβάμαι μην πληγωθώ' έγινε 'Θα σε πληγώσω'. Κι έτσι έμεινε ο Έρωτας στην ίδια τάξη... Και το κενό μέσα μου χάσκει και μεγαλώνει. Δεν είπα ότι είμαι κενή χωρίς εσένα, φυσικά και όχι. Η θέση που είχα κρατήσει μέσα μου για σένα εκεί ξέρεις στο μέρος της καρδιάς έμεινε άδεια ν'αναρωτιέται αν άξιζε που έπιασε τόσο χώρο. Δεν άξιζε.-

3 σχόλια:

  1. για να το λες..δεν άξιζε.Ομως γιατί να ζούμε κάτι που τελικά δεν άξιζε.Γιατί όλα τελικά τα κρίνει το αποτέλεσμα.Και μετά;Tι μένει μετά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εύχομαι η κενή θέση να μην μείνει έτσι για πολύ καιρό. Καλώς σε βρήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Jo μου, αυτό που μένει μετά είναι η ανάμνηση, η εμπειρία και η ελπίδα πως σε βρίσκει κάτι καλύτερο, όπως λένε το τραίνο που δεν σταμάτησε στον σταθμό σου σημαίνει πως δεν ήταν το δικό σου..!! Α, και φυσικά αν ήταν ψέμα το φιλί, εγώ που το θελα πολύ το συγχωρώ! :)
    Συμφωνείς;

    @ Mahler76, σε ευχαριστώ και καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή