Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

Δικιά μου η αμαρτία!

Θα ήθελα πάρα πολύ να ανακαλύψω μία δίαιτα, αποκλειστικά με μπουγάτσες, κρουασάν σοκολάτας απαραιτήτως ζεστά, πατάτες τηγανητές με πολύ αλάτι, ουζομεζέδες, παγωτό, μακαρονάδες! Θα είχε μεγάλη επιτυχία και πιστεύω πως θα έκανα πολύ κόσμο ευτυχισμένο!! Δεν έχω καμία εμμονή με το φαγητό και τις δίαιτες, είμαι κανονική, ούτε αδύνατη ούτε παχιά. 'Ανθρωπος των παθών και των απολαύσεων. Ανά περιόδους, βάζω λίγο, τα παίρνω στο κρανίο - γιατί αθλούμαι κιόλας οπότε λέω τζάμπα κόπος - και επανέρχομαι! Θεωρώ όμως το φαγητό μία από τις μεγαλύτερες απολαύσεις της ζωής, το ίδιο θεωρώ και το ωραίο/υγιές σώμα. Το ίδιο και πολλά άλλα. Μέτρον άριστον. Μου αρέσει πολύ δε, όλο το πακέτο, το όμορφα στρωμένο τραπέζι, το ζεστό φαγητό, τα λουλούδια ή το κερί στην μέση, τα ποτήρια του κρασιού. Συνάμα μου αρέσει να φοράω το αγαπημένο μου φουστάνι και να νιώθω όμορφη μέσα σε αυτό! Χαίρομαι πάρα πολύ όσους αγαπούν το σώμα τους έτσι ακριβώς όπως είναι, αδύνατοι, κανονικοί, παχουλούληδες, (έχω υπάρξει και τα τρία) σημασία έχει να νιώθεις εσύ καλά, αν το καλοσκεφτείς, όπως τα περισσότερα σε αυτήν την ζωή στο χέρι σου είναι! Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από την στέρηση, οποιασδήποτε μορφής. Οι χορτάτοι άνθρωποι και εδώ φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο από πλευράς φαγητού είναι πάντα πιο 'λαμπεροί' και αν κάτι θα ήθελα να σου ευχηθώ θα ήταν αυτό ακριβώς, να είσαι χορτάτος!

Η διαφήμιση που ακολουθεί την ανάρτηση είναι η αγαπημένη μου γιατί δείχνει τον έρωτα που ξεπερνάει τα πάντα, το Παρίσι που για μένα είναι σαν δεύτερη πατρίδα, το θηλυκό που περιμένει, το αρσενικό που κυνηγάει, πολύ όμορφη μουσική και ..την αγαπημένη μου σοκολάτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου